user cart

ورود به حساب کاربری

برای ورود یا ثبت نام لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود به سایت به معنای پذیرش قوانین و حریم خصوصی میباشد

خانه توسعه فردی راز دانه (کشف بیانیه رسالت فردی)
course image

راز دانه (کشف بیانیه رسالت فردی)

دوره‌ی تخصصی راز دانه دوره‌ای عمیق با رویکرد کوچینگ گروهی برای کشف راز دانه‌ی وجودی خود و نوشتن شعار رسالت شخصی ویدیوها و کاربرگ‌های ارائه شده پیش‌نیاز جلسات کوچینگ فردی و کوچینگ گروهی این دوره‌ی عمیق می‌باشد

۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی دوره

دوره تخصصی کشف راز دانه ( کشف رسالت شخصی ) با رویکرد کوچینگ گروهی


آیا می‌خواهی در چند سال آینده در اوضاع و موقعیتت تغییر و یا اصلاح بزرگی به وجود بیاوری؟ آیا در حال حاضر کسی هستی که همیشه دوست داشتی باشی؟ چه شرایط و اوضاعی رو در رویا و آرزوهات جستجو می‌کنی؟ همیشه آرزو داشتی به چه کاری مشغول باشی؟

آیا تونستی به آرزوهات جامه عمل بدی؟ آیا آن چیزی رو که در خیالت تصور کردی در واقعیت پدیدار شد؟

واقعیت اینه که وقتی به امکان وقوع چیزی ایمان راسخ داشته باشی تحت تاثیر ارتباط متقابل و هماهنگ با نیروی حیات، درها و دروازه‌های غیرمنتظره به روی شما باز میشه و راه‌های و چاره‌های حیرت‌انگیزی در مسیرتون قرار می‌گیره تا آنچیزی رو که از دل و جان می‌خواهید بدست آوری. شما همواره چیزی رو که بیش از همه بهش فکر می‌کنی و بهش اعتقاد داری و منتظرش هستی رو به سمت زندگیت می‌کشونی.

در غیر اینصورت خیلی ساده در تله فعالیت می‌افتادی و در مشغله زندگی فرو می‌روی و از سلایق، استعدادها، انگیزه و معیارهای درونی خود غافل می‌شوی. در این شرایط از نردبان ترقی‌ای بالا می‌روی که به دیوار درستی تکیه داده نشده و با سرعت بیشتری شما رو به موقعیت اشتباهی می‌بره.شاید بسیار فعال بنظر برسی و بنظرت از کارایی  خوبی برخورداری اما وقتی ذهنا پایان رو نبینی و متصور نشی از زندگی پرمعنا و غنی برخوردار نمی‌شوی. این اصل نه تنها در کسب و کار بلکه در تمام جنبه‌های زندگی مطرح هست. 

بعضی مواقع آدمها با پیروزی‌های پوچ روبرو می‌شوند و می‌کوشند درآمد، جایگاه اجتماعی، اعتبار بیشتری بدست آورند و به آن هم می‌رسند، اما ناگهان می‌فهمند که تلاش برای رسیدن به اهدافشون آنها رو از چیزی که براشون اهمیت داشت دور کرده.

همه چیز دوبار آفریده می‌شود یکی در ذهنت یکی در عالم واقعیت. اگر مسئولیت آفرینش اولیه خودت رو برعهده نگیری عوامل بیرونی و دیگران سررشته زندگیت رو در دست می‌گیرند و براساس میل و سلیقه خودشون شما رو هدایت می‌کنند. در واقع زندگی شما حاصل فیلنامه‌ای می‌شود که توسط شما خلق نشده.


در دوره‌ی عمیق راز دانه ما بر باوریم که ما یک دانه‌ی ارزشمندیم که در زمان تولد خود رازی به همراه داشتیم که فقط خالق از آن باخبر است. آن راز خلق شدنی نیست از جنس کشف کردن است.

مسئولیت ما در زمان حیات کشف راز و ماموریتی هست که بر عهده ماست. ما پا در این عالم گذاشتیم تا کاری را انجام دهیم که تنها از عهده ما برخواهد آمد و هیچ‌کس جز ما توان انجام آن را ندارد.

مولانا در فیه ما فی روایتی دارد که میگوید در این دنیا اگر همه چیز را فراموش کنی باکی نیست، تنها یک چیز را نباید فراموش کرد. تو برای انجام کاری بدنیا آمدی و اگر آن را انجام ندهی هیچ کاری نکردی.

برای فهم این روایت مثالی هست که می‌گوید پادشاهی فردی رو برای انجام کاری معین به دهی فرستاد، آن فرد به ده رفت و صد کار دیگر کرد و آن کار معین را نکرد. بالواقع او هیچ کاری از نظر پادشاه نکرده است .

رسالت ما جدا از ما نیست و در کف گود زندگی قراره کشف شود، در بودن‌های اصیل ما و جایی که از انجام کاری عمیقا احساس وجد در ما ایجاد می‌شود. رسالت ما کاملا به نظام ارزشی، استعداد، توانمندی، خواسته‌های قلبی و اهداف ما وصل می‌باشد.

در کارگاه راز دانه قراره دست به کشف عمیقی از خودت بزنی که دوست داری قلبا چه انسانی باشی و چه کارهایی انجام بدی.

دستاوردی که از این کارگاه قرار است داشته باشی نوشتن یک بیانیه رسالت شخصی هست که راهنمای وجودی شما برای ادامه‌ی مسیر زندگی و مخصوصا روزهای سخت است

این دوره تخصصی به همراه ۴ جلسه کوچینگ فردی و یک جلسه کوچینگ گروهی به صورت آنلاین و یا حضوری انجام خواهد شد که تماما یک سفر کشف و بررسی هست که حجم آموزش بسیار بسیار پایین و حجم کوچینگ در آن بالاست. از طریق گفتگوی تعامل محور با شرکت‌کنندگان میزان یادگیری از طریق خرد جمعی بالا خواهد رفت.


آنچه در پایان این دوره و جلسات کوچینگ فردی و گروهی با خود خواهید برد شعار رسالت شخصی شماست که قطب نمای وجودی تان در ادامه‌ی مسیر زندگی شود.

پیشاپیش از اینکه در این کارگاه عمیق در کنار شما هستیم خوشحالیم و منتظر حضور گرمتان هستیم.

این چندین سری از برگزاری دوره تخصصی راز دانه است که با رضایت بالای ۹۵ درصدی در دوره‌های قبلی برگزار شده، این کارگاه عمیق و ارزشمند فرصت خوبی برای شناخت خود می‌باشد. این کارگاه رو از دست نده

 

کارگاه کوچینگ گروهی این دوره به صورت فصلی برگزار خواهد شد. سعی کنید پیش از برگزاری کارگاه گروهی جلسات کوچینگ فردی خود را گذرانده باشید.

مخاطبین دوره


این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • تمامی افرادی که بدنبال کشف معنای زندگی خود و چرایی آن هستند.
  • این کارگاه ترجیحا برای افراد بالای ۲۵ سال می‌باشد.
  • لازم نیست تحصیلات و یا سمت خاصی داشته باشد فقط کافیست در جستجوی معنای زندگی خود باشید

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • افراد زیر ۲۵ سال

سوالات متداول

  • فقط کافیست ویدیوها را در پنل خود مشاهده کنید و به کاربرگ‌های هر بخش پاسخ دهید. بصورت فصلی کارگاهی بصورت حضوری و یا انلاین با رویکرد کوچینگ گروهی برای کشف و بررسی بیشتر برگزار خواهد شد.

  • رسالت فردی مثل قله‌ای نیست که بهش رسید و تمام شود. رسالت ما در دل زندگی بدست میاد. با فهم ارزش‌ها، استعداد و مهارتها و با داشتن یک بیانیه رسالت شخصی که از دستاوردهای این کارگاهست و بردن و زندگی کردن آن، من اصلی خود را کشف خواهید کرد

  • مبلغ با احتساب کارگاهست و کارگاه هدیه بر روی دوره گذاشته شده است.

جلسات دوره

کشف ایکیگای خود

ایکیگای تو، معنا و دلیل بودن تو در این کره‌ی خاکی است ایکیگای همان هدفی هست که به زندگی ما معنا میدهد و زندگی ما را با ارزش می‌کند. هدفی که همه بدنبال آن هستیم. در این بخش به مفهوم عمیق ایکیگای پرداخته خواهد شد و در پایان هر بخش کاربرگ‌هایی جهت کشف و بررسی عمیق‌تر در اختیارتان گذاشته خواهد

کشف فِلو در زندگی

فِلو به مفهوم غرق شدن در کاری‌ست که بواسطه آن گذر زمان رو متوجه نخواهی شد. کشف و انجام کارهایی که ایجاد فِلو می‌کند به خشنودی و رضایت بیشتر ما در زندگی می‌افزایند.

چرخ زندگی و شناخت سرمایه روان‌شناختی

در این بخش با ۸ جنبه پراهمیت در چرخه زندگی و سرمایه‌های روان‌شناختی آشنا خواهید شد از طرفی با کاربرگ‌هایی که در اختیارتان گذاشته شده موقعیت خود را در آن می‌سنجید

گام اول : کشف هویت خود

در توصیف خود، خودت را چطور معرفی می‌کنی؟ میگویی من چه کسی هستم؟ در این بخش به موضوع شناخت هویت و ساختارهای هویتی می‌پردازیم و در کاربرگ ارائه شده فرصتی به شما داده شده تا عمیق‌تر به آن بپردازید.

گام دوم : کشف ارزش‌ها

هر کدام از ما ارزش‌های منحصربفردی داریم که نیاز است آن را کشف کنیم ارزش‌های همانند ترموستات، قطب‌نما و یا فانوس دریایی عمل میکند و راهنمای ما در زندگی می‌باشند. پس از مشاهده این بخش با کاربرگی که در اختیارتان گذاشته شده کمی عمیق‌تر به این بخش بپردازید.

گام سوم : کشف توانمندی خود

تا به حال به این فکر کردی چه نقاط قوتی دارید؟ چه توانمندی منحصربفردی دارید؟ و یا چه کاری را به خوبی می‌توانید انجام دهید؟ ابتدا ویدیوی این بخش را ببینید سپس با مراجعه به بخش کاربرگ با دقت به سوالات فکر کنید و پاسخ دهید

گام چهارم : طراحی چشم‌انداز

وجود یک تصویر آرمانی و الهام‌بخش از آینده کمک میکند زندگی هدفمندتری داشته باشید و بدانید میخواهید به چه چیزی برسید و چه کارهایی انجام دهید. در کاربرگ ارائه شده در فضایی آرام به سوالات مطرح شده بیندیشید.

گام پنجم : بیانیه ماموریت من

ماموریت سندی زنده هست که مقصودتان را در زندگی و نقش‌ها و موقعیت‌های مختلف نشان می‌دهد.اینکه چه سودی برای دیگران دارید و چه ارزشی را به دنیای اطرافتان اضافه می‌کنید. هدف کلی این دوره برآنست شما در انتها بتوانید بیانیه ماموریت و یا همان شعار رسالتی برای خود بنویسید که از جنس شما و متعلق به خودتان باشد.

عادت موثر ذهنا از پایان آغاز کنید

در این بخش به اصلی مهم اشاره می‌شود که بدانیم ضمیر انسان دارای دامنه‌ای نامحدود است.آن طرحی را که بر پرده‌ی خیالتان تصور می‌کیند قوه تخلیل شما راه کامل و مناسبی را برای پیدا کردن واقعیت به شما نشان می‌دهد. این اصل بر مبنای اصل خلق هر چیز برمبنای دو آفرینش پایه‌ریزی شده و در نوشتن شعار رسالت فردی به آن نیاز داریم.

کانون زندگی شما - قسمت اول

در این بخش به صورت کلی با تمام کانون‌های مهم زندگی آشنا خواهید شد تا عمیقا درک کنید کانون تمرکز شما در زندگی‌تان چیست؟ و به چه چیزی تکیه داده اید

کانون زندگی شما - قسمت دوم

در این بخش به ۵ کانون اصلی پرداخته خواهد شد و براساس چهار عامل حیات بخش زندگی به هر کدام بصورت مجزا نگاه خواهیم کرد.

کانون زندگی شما - قسمت سوم

در این ویدیو به مابقی کانون‌های پراهمیت زندگی توجه شده و عوامل حیات بر روی هر کدام بررسی شده است.

شعار رسالت فردی

ما در زندگی رسالت خود را کشف می‌کنیم نه ایجاد. هر فرد در زندگی خود رسالت یکتایی دارد که منحصر به خود اوست و براساس ارزش‌های ذاتی، توانمندی‌های منحصربفرد و علایق و خواستگاه درونی هر شخص است. در این بخش بیشتر با بیانیه رسالت فردی و یا همان شعار رسالت شخصی آشنا خواهید شد.

راز دانه (کشف بیانیه رسالت فردی)

۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

متاسفیم !

برای نشان‌گذاری باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

برای نشان‌گذاری باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

اشتراک گذاری

لینک کوتاه :

https://link.ir